studio kosmetiky a vizážistiky, péče o tělo a zdravého životního stylu

Buďte krásné, buďte svoje. Každá jsme originál. Přeji Vám, ať je Vaše volba tou nejlepší.


Z VAŠEHO E-MAILU....

Dobrý večer paní Šárko,

moc Vám děkuji za krásné svatební líčení a posílám pár fotek z naší svatby. Byly jsme s maminkou moc spokojené, líčení bylo perfektní a mělo velký úspěch Cítila jsem se u Vás ve studiu moc dobře, jste moc milá a ochotná paní. Budu se těšit na další setkání s Vámi.

S pozdravem Lenka Michutová


Poděkování - Děkuji celému týmu za celkovou proměnu. Takhle krásná a spokojená sama se sebou jsem nikdy před tím v životě nebyla. Užila jsem si každičkou minutu - od shoppingu až po samotné focení. Každá část metamorfózy byla naprosto dokonalá a výsledek je naprosto fascinující. Tou úplnou třešinkou na dortu byl fakt, že mne na fotkách nepoznala moje vnoučata - když jsem se jich zeptala, kdo to je, tak oba mrkli na fotku a jen suše sdělili - to je nějaká mladá baba :-)) to mluví za vše a již není co k tomu dodat. Jen ještě obrovské DÍKY a vděk všem !! Květa S.

Po poslední návštěvě musím opět s potěšením konstatovat, že má pleť vypadala skvěle, ani jsem nevěřila tomu, že se dá pleť vyčistit ,,dokonale". Pěkný večer, Daniela Š.

Dobrý den paní Hojdyszová,chtěla jsem Vám ještě dodatečně poděkovat za včerejší odbornou péči, nejen o pleť, ale i o duši..za Vaše povzbuzení. Měla jste pravdu, ráno jsem skoro nepotřebovala make-up..a ta alginátová maska..jedním slovem super ! Pleť hlaďoučká, vyživená, spokojená..jako já.Těším se na příště, už aby to bylo! Ještě jednou děkuji, že na to už nejsem sama. Silvie S., 29 let
Dobrý den Šárko,
ještě dnes jsem nadšená a mých 12 kolegyň v mé kanceláři a dalších 12 na mzdové účtárně už ví jak to bylo úžasné ! Děkuji a těším se na příště.,
Hanka D. Frenštát
Dobrý den Šári,
kontrolava jsem Vaši práci a musím říct, že jsem takové pročištění ani nečekala...je to supr :-) Obočí je taky skvělé! Děkuji, Peťka U.

Studio SE.N bych moc ráda doporučila každé ženě, která se snaží najít skvělé ošetření skvělou kosmetiku. Děkuji paní Šárce, že mi pomohla od akné, které mě trápilo řadu let. Chce to však i pravidelnou domácí péči. Věra M., studentka

K paní kosmetičce chodím pravidelně na kompletní kosmetiku včetně depilace. Vždy jsem opravdu maximálně spokojena. Jelikož potřebuji i dobře vypadat po celý den, s kosmetikou KARAJA je to bezproblémové. Vždy dostanu perfektní servis. Vlaďka N., bankovní úřednice

Pokud hledáte rostlinnou kosmetiku, ve SN.u ji určitě najdete. Používám i doma a jsem s ní opravdu hodně spokojená. Ve studiu je vždy voňavo a teploučko a zahajovací relaxační koupel nohou a čajíček jsem ještě nikdy na žádné kosmetice nedostala. Alena S., pravidelná klientka

Velice individuální přístup ke každé z nás mne nesmírně potěšil. Paní kosmetička se věnuje výhradně mně, nebere telefony během mé návštěvy ani si nevyřizuje další záležitosti. Jsem s přístupem i prací velmi spokojena. Doporučuji !! Jana K., 29 let

V salonu u paní Hojdyszové se vždy cítím velice uvolněně a užívám si pohody, která zde po čas celého ošetření panuje. Navíc odcházím hezky „vyžehlená „ a odpočatá. Ošetření Úsměv bez vrásek prostě nemá chybu. Díky za něj. Magda T., 38 let

S manželkou toto studio navštěvujeme již delší dobu, a proto chci poděkovat za tak vzácné minuty pohody v uspěchaném světě. Rádi toto místo doporučujeme všem, kteří hledají únik před shonem. K + K. Sýkorovi

5.3.2011 - Dobrý den paní Hojdyszová, děkuji za příjemně strávené hodiny ve vašich rukou, děkuji za hezkou úpravu obočí - prokouklo! Držím Vám palce a věřím, že i v tak malém městečku jako je Frenštát si najdete velkou spokojenou klientelu! Služby máte luxusní! Přeji hezký víkend a mnoho spokojených zákazníků.Petra U.

Včera jsem si dopřála malý luxus – nechala jsem se nalíčit na ples a výsledek byl naprosto oslňující…. manžel mne málem nepoznal!!! Škoda jen, že jsem v tombole nevyhrála šek na kosmetické ošetření. Ale už teď vím, že se co nejdříve objednám…opravdu se jedná o ojedinělou zelenou oázu v našem městě…Líba, 39

Musím říct, že než jsem začala chodit na kosmetiku k paní Šárce, měla jsem dost problematickou pleť – zejména hodně přecitlivělou. Ale jakmile jsem si naordinovala pravidelnou péči, byla jsem již 3x - musím říct, že změna je opravdu viditelná, cítím se mnohem lépe a sebevědoměji. Pleť je naše vizitka. Ve SNU si vždy maximálně odpočinu a relaxuji po celou dobu návštěvy, pokaždé se na ní neskutečně těším! Je maximálně profesionální a jako člověk neuvěřitelně milá a ochotná! Už se zase těším na další hýčkání!
R.S., 36

Po návštěvě kosmetiky u paní Hojdyszové si připadám odpočatá, krásnější a mladší.
JP, 43

K paní Šárce se vždy velmi těším. Docházím k ní „ už pravidelně „ od prosince na anti aging a musím ocenit její výborný profesionální přístup. Vždy dobře poradí, do ničeho Vás nenutí a úžasně provádí masáž obličeje a dekoltu!!! Všem vřele doporučuji! A výsledek stojí za to – mimické vrásky začínají ustupovat !!!
Simona, 48

Pod stromeček jsem dostala poukaz na stylistické služby. Šla jsem s nedůvěrou, co to asi může být, odcházela jsem úplně nadšená. Sice větší část šatníku skončí mezi kamarádkami nebo v charitě, ale už se těším na nové kousky, které mi sedí nejen barevně, ale i střihově a materiálově. Ujasnila jsem si svůj styl a snad už nepodlehnu pokušení mixovat vše dohromady. Ještě jednou touto cestou děkuji.
Věra, 34

Velice útulné, milé prostředí. S kosmetikou ve Frenštátě jsem neměla vůbec dobré zkušenosti, SEN jsem si ale velice oblíbila, vždy příjemně zrelaxuji a moje pleť je svěží. Chodím sice pouze na základní ošetření, ale i přesto pozoruji výrazné zlepšení pleti. Všem bych doporučila tento kosmetický salon vyzkoušet.
Pí Milena, 45

22.12.2010

Byla jsem nadšená a všem přeji, aby si našli čas a díky Vaší profesionální péči se ocitli jako ve snu. L.P.

30.11.2010
Dnešní den jsme si zpříjemnily návštěvou tohoto luxusního prostředí a moc děkujeme za laskavé přijetí a milé jednání.Těšíme se, že se staneme stálými klientkami této zelené oázy pod náměstím. D.K., H.S.

Dnes jsem využila možnosti navštívit v rámci Dne otevřených dveří tento úžasný salon krásy a mé pocity jsou báječné.Příjemné prostředí, velmi milá majitelka a již dnes se těším na péči, která mi bude poskytnuta.Přeji hodně úspěchů. pí P.

Prostě je to nádhera, nemám slov. R.F.

Studio krásy příjemné paní Šárky je opravdu originální a krásné.Věřím, že po ošetření se člověk bude cítit svěže, zrelaxovaný a nabitý krásnem a pohodou.Přeji, aby paní Šárka měla spokojené klientky a aby ocenily to, co kosmetika Babor nabízí.Přeji oběma stranám hodně pohody a oduševnění. MUDr. V.P.

Máš to tady jako "sen " :-)) krásně tu voní, koupelna je obrovská a to se nám moc líbí.No a ty koláčky od " černochů " ! Odcházíme plní emocí s tvářenkou na líci :-)) M, M a L bez make-upu

Máš to moc krásné, je vidět, že jsi všechno( ač to stálo určitě mnoho sil ) chystala s láskou.Venku mrzne až praští a tady je nádherně, příjemně, prostě krásné.Přeji Ti, ať se Ti splní tvůj SEN tak, jak si přeješ. Děkuji, že jsem tady mohla také být.Z.K

Pro mne je paní Šárka veliká profesionálka, je tady hezké nejen prostředí, ale i kvalitní služby.Přeji mnoho, mnoho spokojených zákazníků. N.S.

...s tím naprosto souhlasím .....R.S.

29.11.2010

Návštěva salonu byla velmi pozitivní,příjemná.Krásně provoněné prostředí plné mystiky jistě velmi pozitivně okouzlí každého budoucího klienta. ..... pí Vl.

Již při vstupu do těchto prostor na mě dýchla poklidná, přátelská a uvolňující atmosféra.Procházka salonem mi potvrdila první dojem.Těším se na příště, kdy si některé procedury vyzkouším na vlastní kůži.Děkuji a přeji mnoho spokojených žen, ale i mužů. V.P.



Byla jsem velmi překvapena krásným prostředím studia a milým a profesionálním vystupováním paní Šárky.Díky za hezký zážitek. K.S

Vlídné a útulné prostředí, které samo zve k relaxaci a odpočinku.Přeji mnoho spokojených zážitků, ke kterým budu jistě patřit i já. K.K.

Prostorné a uklidňující. pí. M

Velmi pěkné a uklidňující místo, cítila jsem se tu dobře :-)) Děkuji že jste mi mohla i poradit. K.H.